BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 17, 2013

Kegilaan Running Man telah melanda diriku~

Salam Sejahtera semua.. :)

Hari ini saya nak berkongsi cerita tentang kegilaan yang telah melanda diriku ini.. #GilaSkemaAyat
hahaha..

Skang ni aku duk gila layan Running Man.. dulu masa mula-mula kuar aku slalu ckp apa la yang best sangat dekat cerita ni.. dan aku ni memang la tak layan cerita korea.. rasanya last sekali tengok drama korea zaman Winter Sonata, Autumn in My Heart dengan Full House pastu dah tak berapa tengok dah..

Picture credit to Google Image

Sekarang ni aku dah gila tengok Running Man walaupun mesti ada yang cakap macam ni..

"Kau ni ketinggalan zaman betul la.. show ni dah lama kot.. "

"Baru nak start tengok? Orang lain dh tgk smpai latest episod.. " *skang dh smpai ep.141 kalu xsilap*

Dan jawapan aku untuk soalan diatas ialah:

"Whatever! Suka hati la kalu baru tgk pn.. memang aku ketinggalan zaman.. ada aku kesah?? "

Apa-apa lah kan.. yang sebenarnya tu bukanlah cerita utamanya.. heheh.. Cerita dia sekarang ni tiap-tiap minggu aku mesti layan Running Man kat channel OneHD.. sbb tu la weekend je mesti balik PD sbb umah kat s.alam takda HD.. hehe..

Aku sanggup bersengkang mata tiap-tiap malam sabtu sampai pukul 4 pagi tengok marathon RunningMan.. ni semua sebab nk tgk gelagak Jae Suk, Kwang Soo, Jong Kook, Ji Hyo, Gary, Haha ngan Suk Jin.. Gilakan.. Duk dalam gelap depan tv pastu gelak sorang-sorang.. scaryyyyy~


 Pic credit to google image
 

Kalau time kat s.alam plak aku musti online kat youtube tgk episod yang lepas-lepas.. pastu gelak sorg2.. hahha.. ni lah cara aku mengurangkan stress bila balik keje.. wlaupn keje xda la stress mana pn... hehe..

Waktu mula-mula dulu adik aku yang kecik yang syorkan tengok RM ni.. sbb dia gila k-pop smpai majoriti lagu k-pop dia boleh hafal pastu nyanyi balik.. bila sekali tengok trus addicted dan nk tgk lagi.. tgk lagi dan lagi.. smpaikan mak aku pn terjebak skali.. dia siap dh boleh hafal nama2 diaorg.. haha..

Tu je la nk cerita pasal Running Man ni.. next time aku cita pasal gelombang korea yang melanda ku plak ye.. see ya.. :)

Pic credit to google image

0 comments: