BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 28, 2010

marc0mm oh marc0mm!!!

skang ni aku ngah dlm keadaan bengong ckit dsebabkn esk ad exam marc0mm ( marketing communication).. aku xtau la nape tp dh 2 3 arini ble aku bce psl marcomm je mcm sume x msuk dlm pale otak ni... x tau la ape yg ssh sgt nk absorb.. padahal aku dh penah pn blaja ckit2 pasal marketing ni dlm pr marketing last sem... adoyai... dak2 clas aku pn dh ramai yg mrungut2 psl x tau ape yg diaorg bce sbb x paham...

aku x tau la pasal ape kteorg ni x paham?? pasal lecturer ke? pasal silibus ni sendiri ke? ke kteorg ni je yg lmbt pick up sbb 2 x paham2 lg...

mse tggl lebey kurg 12 jam je lg seblm exam esk... tu x tolak ag time tdo, mandi, maen fb sume.... tolak tambah sume tggl dlm 3 4 jam je lg nk study...

rse nk nangis pn ad gak skang ni... huaaaaaaaa!!!! =(

aku harap esk leh la aku jwb dengan baek dn cemerlang... sebab ape?? sebab aku nk DL lagi semester ni... musti dptkn DL gak...

hope dpt la aku ketenangan mse mnjwb paper ni nnt...

marilah same2 kte brdoa agar dipermudahkan urusan ini:

"Ya Allah, tolong lah hambaMu ini dalam menjawab soalan peperiksaan ni nanti dn berikalah keputusan cemerlang untuk ku.. Sesungguhnya yang baek itu datang dari Mu dan yang buruk itu datang dari diri ku sendiri"
Amin

0 comments: