BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 24, 2010

~exam fever~

skang ni sperti yg kte sume maklum... sume sdg brgelut tok final exam trmasuk la dri ku ini... aku lega sgt sbb asgment n presentation marcom td brjalan lancar wlaupn wt keje last minit *smlm tdo 2 jam jer*.. heheheheh.. tp x pe anggp jer balasan sbb x da wat keje awl.. hahahah...

so skang ni aku tggu 1st paper aku ari isnin dpn (26hb 4) wlaupn dak klas aku dh start exam ari rabu lps.. aku x da paper time 2 sbb dpt exemption tuk paper economy..

skang ni pn aku x start study lg.. insyaallah.. esk brmula la session menelaah pelajaran... heheheheh... wlaupn paper 1st ni hanyalah translation, tp aku kne wat yg trbaek gak.. kn dptkn A wlaupn lecturer kteorg dh byk tlg dlm continuos assesment..

aku nk wish korg sume gudluck!!! hope pass with flying colours ya!!! and aku harap gak aku dpt kekalkn lg keputusan cemerlang last semester... doakan aku ya!!!

0 comments: