BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 6, 2009

af7 mggu ke 4

hallu...
arini aku nk cite n komen psl prsmbhan stdnt af7 mggu leps..

scara keseluruhannye prsmbhan diaorng not bad la..
ad ckit pningkatan dr mggu yg sblm nyer..

rsenye prsmbhan yng paling best mlm 2 ialah AKIM!!
best sgt tgk dia nyanyi.. wlaupn ad org ckp dia nyanyi cam gegurl tp aku ttp suke dia!
dia dh leh nyanyi smbil menari.. dh improve ckit dia nyer prgerakan...

lg 1 prsmbhan yg aku rse best mlm 2 ialah ZIZI!!
dengan motor besar aku rse prsmbahn dia gempak la.. tp syng nsib x mnyebelahi dia... dia trkeluar mlm 2.. ciannyer...

ni aku nyer pilihan prsmbhan mlm 2
1. AKIM
2. ZIZI
3. HAFIZ
4. ISMA
5. CLAUDIA
6. AISYAH
7. RUBISA
8. ARIL
9. SIDI
10. YAZID
11. QHAUD

tp aku agk trkejut dgn kepututsan pngundi mlm 2 yg myebabkan 2 org pserta wanita trkeluar iaitu ZIZI n RUBISA. tp aku rse dia keluar dgn maruah la sbb dh wat yg trbaik mlm 2..
bg aku yg spttnye kuar ialah QHAUD!

lagu bonus utk pljr wanita best la! tp ble lgu bonus pljr lelaki ad slack ckit la...
mcm ad yg x kna je..

pape pn kte tgk ape prkmbngan diaorg next week ya...

0 comments: