BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 11, 2010

sedih + kecil hati

salam sume...
firstly aku nk ucapkan selamat berpuasa sume... moga kite mndapat keberkatan n kerahmatan dlm bulan yg mulia ini.. sentiasa bersabar dan kuatkn iman dlm menghadapi segala cabaran yg mendatang dlm hidup ni... dlm bulan yg penuh rahmat ni... kite perlulah sentiasa berdoa dn berusaha utk mendekatkn diri padaNya utk memperolehi apa yg dihajati oleh kita dgn usaha yg bersungguh-sungguh...

pada masa aku mengarang post ni.. aku dlm keadaan berkecil hati dan sgt sedey... aku terasa mcm dh x da mood nk wat assignment ni padahal berlambak kot asgment... skang ni aku rse nk balik umah jer... duk ngn family aku... skrg-krgnyer xda la aku sedey mcmne...

entah la... kadang2 aku rse hidup aku ni sunyi... tp aku x penah pon bgtau kat sape2.. sume musti tgk aku asek senyum jer... mcm x da pape mslh dlm hidup aku kan... korg tau x knape??? sbb aku nk tgk org kat sekeliling aku gmbira, tersenyum dan ketawa mcm aku dn yg paling penting, aku nk org laen sabar mcmne aku sabar...

aku tau.. benda tu sume x mgkin sentiasa akn berlaku... mcm skng ni pon air mata aku masih menitis dr kelompak mata aku.. aku x nak org tgk aku menangis... aku x nak org simpati kat aku sbb air mata... aku x nk tu...

tp aku ni hanyalah MANUSIA BIASA...yg ad hati dan perasaan...

aku tulis kat sini bukan utk meraih simpati dr sume org... tp aku rasa ni jer tmpat aku nk meluahkn perasaan aku yg trpendam ni... aku mintak maaf la kalu korg x mau bce post aku ni... kalu sape yg bace, aku ucapkn terima kasih sbb sudi dgr luahan hati aku ni...

akhir sekali, salam ramadhan dari diriku yg sedang bersedih ni..
luv u all!!! =)

4 comments:

lady_vicqa said...

nape ni?...
aku rasa ko kene cari bf la ain.. hehe..
tapi ktorang pun ada ok..
xmo sedey2..

happy fasting month!!

lurvely_akma88 said...

thanx apyp..
aku pown rse 2 slah satu sbb nyer...
ble time mcmne aku jd sunyi la...
papepon thanx ye..
selamat berpuasa gak!!
=)

NFAM said...

selamat berpuasa ain. tamo sedey2 tau..

lurvely_akma88 said...

fasya..
selamat berpuasa gak!!
=)